bg analyze img2

Weblap elemzés

Az ingyenes weblap elemzéssel megtudhatja, vannak-e problémái a weblapjával, ha igen, melyeket és hogyan lehet kijavítani.

play button 64

0 (Max. 300 Characters)
Elküldés

 

Átfogó vizsgálat

Egy teljes weblap ellenőrzés, amely nemcsak a keresőmotor optimalizálásának hiányosságait tárja fel, hanem a látogató szempontjából ellenőrzi a weblap funkcionalitását annak megállapítása érdekében, hogy a szerkezet és a funkcionalitás megfelelő-e.

 


Egyértelmű leírás

Célunk az egyértelmű kommunikáció. Így meg fogja érteni, mi a probléma a weblapjával és az ügyfélfolyamatokkal.

 


Megoldásokat kínálunk

Ami a legfontosabb, hogy egy javasolt megoldást nyújtunk Önnek arra vonatkozóan, hogyan fejlesztheti weblapját, vagy mit tehet annak javítása érdekében.

Mi a probléma a weboldallal?

Az első probléma az, hogy kevés látogató van a weboldalon. Ez nemcsak gazdaságilag hátrányos, hanem a kereső optimalizálása szempontjából is. Az alacsony látogatottságú webhelyeket a Google rangsorolja alacsonyabban. Ennek oka lehet, hogy a webhely nincs a megfelelő helyen a Google keresési eredményei között, és a keresőmotorok sem találják meg őket. Erre két megoldás létezik. Az első az, hogy a marketing segítségével nagyobb forgalmat generál a webhelyére, és elindítja a keresőmotorok optimalizálását is. A keresőmotorok optimalizálása hosszadalmas folyamat, és nem úgy működik, mint egy villanykapcsoló. Sok munka és idő kell az optimális helyzetbe kerüléshez.

MEGOLDÁS

Komoly probléma, amikor a weboldal látogatói gyorsan kilépnek a weblapról. A weboldal látogatói 3-5 másodperc alatt eldöntik, hogy a weblap érdekes-e őket vagy sem. A weboldal felépítése és elrendezése hibás. Weboldal fejlesztésekor gyakran nem elemzik megfelelően vagy egyáltalán nem elemzik a termék vagy szolgáltatás vásárlási folyamatát, így a weboldal nem ezen alapul. Ehhez átfogó marketing elemzésre van szükség a vásárlási folyamat modellezéséhez. A folyamatmodellezés segít megérteni az értékesítés működését, és ez az alapja a weboldal ergonómiájának tervezéséhez. Ha van egy jó weboldala, fel kell helyeznie a mérési módszereket a weboldalra, amelyek bizonyos elemzéseket nyújtanak a webhely további javításához.

MEGOLDÁS

Gyakori hiba, hogy a weboldalt a vállalat számára hozták létre, és nem a potenciális ügyfelek számára. Ebben az esetben a társaságban mindenkinek tetszik a weboldal, de sajnos a weboldalon a forgalom és az interakció alacsony. Amiről azt gondoljuk, hogy csak találgatás, ez bizonytalanság. A mérés eltávolíthatja a bizonytalanságot. Mielőtt dicsérne vagy kritizálna egy weboldalt, fontos, hogy mérőeszközöket tegyen a weboldalra. A mérőszámok pontosan megmondják, hogy mi működik jól, és mi a baj a webhelyével. Marketing rendszerünk segít abban, hogy releváns forgalmat hozzunk a weboldalra, és objektív adatokat szerezzünk a fejlesztéshez 1-3 hónap alatt.

MEGNÉZEM